Sabtu, 22 Desember 2012

My Old Stamp Collection part 1 (Perangko Kuno)

Hi guys, I want to share my old stamp collection. This is from my mother, and she gave this to me. All of that stamp is from many countries, I have some from Indonesia from Dutch East Indies time.
Click the image to view large

Saya ingin menunjukkan beberapa koleksi perangko kuno saya. Ini punya Ibu saya yang sudah diberikan untuk saya. Semua perangko yang saya punya berasal dari banyak negara, dan salah satunya berasal dari Indonesia saat zaman penjajahan Belanda (Nederland-Indie)
Klik gambar untuk memperbesar
    
                                                                                                                                             




















If you are interested with some of my old stamp collection, you can contact me for best price
> Cellular Number   : +628176029622 (Indonesia)
> Facebook   : http://www.facebook.com/radityachandra.pradipta
> E-mail   : Raditya_chandra@yahoo.com

See my other old stamp collection too in other part ^^

Jika anda tertarik dengan salah satu koleksi perangko kuno saya, anda dapat menghubungi saya untuk harga terbaik
> Nomor handphone   : 08176029622
> Facebook   : http://www.facebook.com/radityachandra.pradipta
> E-mail   : Raditya_chandra@yahoo.com

Lihat lagi koleksi perangko saya yang lain di bagian yang lain ya ^^


Tidak ada komentar:

Posting Komentar